Când nu știi ce să faci…

Duminică, 11.12.2016

Ar fi fost o zi ca oricare alta dacă nu ar fi fost alegeri parlamentare. Speranțe erau, în naivitatea mea am avut așteptări nerealiste asupra rezultatelor… Dar rezultatul pur și simplu m-a șocat!

Vinovați? Mulți sunt, Lucian Mândruță face o analiză superbă, v-o recomand! În ciuda tuturor argumentelor, rămâne o singură întrebare: restul de 60% dintre alegători unde au fost? Dreptul de a vota (indiferent de opțiunea politică) a fost câștigat cu prețul unor vieți în ’89… Responsabilitatea viitorului țării este în mâinile noastre – la propriu, prin votul pe care îl dăm.

Să știți că politica nu este una dintre pasiunile mele, nu sunt înscrisă în niciun partid și nici nu am făcut vreodată campanie vreunui partid. Cu toate acestea, nu pot rămâne indiferentă la viitorul meu, al nostru ca familie și al nostru ca români.

Și de aici întrebare: să pleci pentru că te-ai săturat sau să rămâi să încerci să mai schimbi ceva?

3 gânduri despre “Când nu știi ce să faci…

Lasă un răspuns

